Jobbat 1 vecka.

Jaha, då var en vecka avklarad. Nu känns redan semestern ganska avlägsen. Får se till att ha lite saker att se fram emot. Hösten är ju oxå ganska mysig, med tända värmeljus och varma koftor. På tal om värmeljus, IKEA öppnar ju snart här i Karlstad. Den affären kommer jag att sponsra med en ganska stor del av lönen. Kan bara hoppas att det avtar efter några veckor :-) Det hjälper ju inte att jag bor en spottlängd ifrån varuhuset.
I förra veckan var jag inne hos Anna och kollade, hade ju inte varit där på hela 5 veckor=abstinens, där fyndade jag ett moxie-alfabet, mera papper och en magnoliastämpel. Några dagar senare var jag där igen. Nu inhandlade jag twinkling-färg. Jag har tidigare färglagt mina stämplar med färgade blyertspennor men det blir så blekt och inte alls bra tycker jag. Nu skulle jag bara önska att jag kunde lära mig att färglägga med mina nya färger. Får se om det dyker upp någon kurs i höst. Så länge försöker jag själv efter bästa förmåga. Jag har gett mig i kast med att medverka i en ATC-swapp och jag har lyckats göra 4 av 5 med temat "favorit" och jag kommer bara inte på vad jag ska göra med den sista.....någon som har en idé....snälla....
Ha det bra
Kram fr Therese

Kommentarer
Postat av: Susanne Welin

Vad sägs om "favorit-syster"?! hi hi hi

2007-08-14 @ 13:05:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0