Lite lugnare...

Hej alla så här dagarna innan julen!
Alla mina stora "måsten" är nu avklarade, puh!
Nu är det bara allt med julen kvar, men jag tar det fruktansvärt lugnt i år, och känner mig inte alls stressad!
Försäljningen på lucia-firandet gick inte speciellt bra, men det var inte speciellt mycket reklam för att vi skulle vara där, så många hade nog inte ens plånboken med sig!?
Jag har scrappat så mycket på sistone till alla tillställningar, så jag har inte tagit några närbilder, men i alla fall några vy-kort.
Nu ska jag och lille-man ta en promenad i vinterkylan, han blir jätte-trött på sin mamma när vi bara sitter hemma ;-)

Sköt om er under julveckan, så hörs vi snart igen!
// Kram Susanne

Några av julkorten jag gjort:
  

Vy-kort från försäljningen på lucia:
  
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0