Uuuuh, vad kallt det är!

Hej hej!
Nu har det inte vart mycket skrivande, jag vet....
Jag kan verkligen inte tacka nej till nåt, för jag tycker att det är så kul när det händer saker... Vi har haft "basar" 2 onsdagar i rad, samtidigt som alla mammor här i Skattkärr äter sopp-lunch och har öppen förskola. Självklart ville jag va med på det, så jag scrappade så det glödde och sålde faktiskt rätt så bra. Kul när man gör någon glad, med sina alster! =)
Efter dessa 2 basarer började jag och J prata om att vi måste göra nåt för att bygden ska börja leva igen, vi pratade om skörde-fester och annat kul man kunde hitta på. Men, jag föreslog att vi 4 som sålt grejer på basaren kunde be om lov att vara med vid bygdens lucia-firande först. Vi fick lov att vara med............... J-rans vad jag har jobbat för detta, har lagt mig vid 02-tiden flera nätter i rad. Jag scrappar på löpande band, och jag kan lova er; det är inte lika kul då! Mitt i allt tog jag på mig att scrappa 5 "tack-kort" till den underbara personalen på Mariagården (tack för allt, nu börjar H på dagis och mamsen börjar jobba). H är dessutom genomförkyld, jag har jul-bakat lite idag, dammsugit med sambons hjälp + att jag skulle ha behövt jul-röja! HJÄÄÄÄLP! Hur ska jag hinna jobba?

Men, men........... jag har det allt rätt bra ändå! ;-)

Ta hand om er i kylan, vi hörs snart igen!
(har inte tagit bilder på allt jag scrappat, men jag återkommer med några utvalda)

// Kram Susanne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0