Nya stämplar + nya kort

Titta vilka fina stämplar jag handlade på mässan i helgen!
Jag är riktigt tokig i stämplar alltså, det kan bli hur dyrt som helst! =)



Min sambos kusin fick en liten prinsessa för ett tag sen,
panik-scrappade detta kort som jag tycker blev ganska sött.



Svärmor beställde ett tack-kort till en väninna.
Herregud, vad mysigt det är med höstfärger! Mums!!



Och sist men inte minst... I lördags premiär-eldade vi på riktigt i kaminen!
Yammi-Yammi, vad skönt det var! (typiskt bara... dagarna innan har det varit råkallt,
på lördagen var det typ 12 plus-grader, man hade alltså inte behövt elda,
men vi gjorde det i alla fall)
Tackar pappa, för veden vi fick!



// Kram från Susanne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0