Rea på stämplar

Av en slump råkade jag gå in på MalinZ sida och läsa att hon fyndat förra veckan. Bröderna Bus på Herrgårdsgatan hade nämligen halva priset på alla sina stämplar, embossingpulver, stämpeldynor mm. Jag var ju bara tvungen att låna en arbetskamrats cykel och ta en sväng dit på lunchen. Det var utplockat men jag fick med mig 3 stämplar och 2 stämpeldunor. Spöke fr Reprint, spööökiga hälsningar fr Magnolia, Ängel (ordbok) fr Octoberstamps. Grön och orange stämpeldyna.
Lite suddig bild//Therese

image110

Kommentarer
Postat av: Malin Z

Therese, kul att du också fyndade. Nu är det bara att börja göra HALLOWEEN kort :-)

2007-10-04 @ 22:39:22
URL: http://malinscrappar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0