Gissa vad.... Bröllops-kort!

Då var vi där igen... ett bröllops-kort till är färdigt =)

För att tala om annat; jag var på Ullared i lördags, för första gången i mitt liv! Jag hade lovat mig själv att aldrig åka dit, men det ändrades när vi skulle åka en buss laddad med hormon-skadade mammor. Helt själva med en packning som inte bestod av våtservetter, Semper-burkar, ombyteskläder och en kvarglömd, nerkissad blöja i väskan. Det räckte med en smörgås (svettig...), en skvallertidning, kudde, filt och en kyld vitvinsflaska (vi skulle ju ändå åka en lördag) Väl framme, efter en härlig tur som började 01,30, var vi först på parkeringen. Efter att ha inmundigat den svettiga medhavda matsäcken, stegade vi tätt efter eliten (som varit där förr) för att hämta varsin kundvagn. När vi närmade oss entrén kändes stegen lätta, men när vi rundade husknuten.............. kön var säkert 200 meter lång för att komma in!!?? Vart kom alla ifrån? Tog dom cykeln? Gick dom? Blev dom skjutsade? Vi var ju där först!!! Vi ställde oss i alla fall helt snällt längst bak i kön, men höll på att bli nermejade att ett par fruntimmer som var rädda att vi 4 skulle hamna före dom, spelar det egentligen någon roll när man väl är där? Det finns ju hur mycket saker som helst där inne. I kön hann vi tänka på en sak: vem vill bo i lägenhetskomplexet precis framför entrén till Ge-Kås? Tänk dig att vakna tidigt varje morgon av att 200 hysteriska kärringar halvspringer med sina kundvagnar över kullerstenen, mitt utanför ditt sovrumsfönster.... BRRRRAAAAAAAAAAAAAAAAK. Men, men.... jag handlade i alla fall lite, fick med mig lite kläder till lill-prinsen, tavlor och även ett par julklappar. Det var underbart att bara va sig själv en hel dag! =)

Ha det gott!
Kram Susanne

FRAMSIDAN
image64

INSIDAN
image65

Kommentarer
Postat av: tesa

Jättefint kort, har du använt font eller har du stämpel med "På bröllopsdagen"?

2007-09-04 @ 08:56:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0