Rotfyllning

Äntligen fick jag komma till tandläkaren efter 2 dagars tandvärk. Vilket himmelrike när värken försvann. Jag fick  ha en stor plastställning med en operationsduk över tanden. Så att bacilluskerna inte skulle hitta fram. Kunde knappt andas, och när dom sen frågar mig massa saker, vad ska man göra..man ligger och grymtar som en gris. Efter 1 ½ timme börjar jag bli kissnödig. Jag kan ju inte be om att  få gå på toa så som jag såg ut. Gissa om kunderna skulle vända i dörren om jag kommer ut i väntrummet  så här. Fast lite kul hade det varit. Hon konstaterade iallafall att en rotfyllning måste göras och vad säger man, man är totalt maktlös när man är hos tandläkaren. Jag har nämligen hört om så många där rotfyllningarna spricker och det slutar med att förutom betalningen på ngr tusen för rotfyllningen, så får du betala för att rycka ut tanden...........ska det vara så här. Det kommer bli ett stort hål i plånboken. Gissa vad mycket scrapgrejor man kan få för dessa pengar :-( .
Ha en trevlig och tandvärkslös helg/Therese

Kommentarer
Postat av: Jessica W (lillsyrran)

Hej.. Jättefina askar o kort du lagt ut här Therese! Ja, som andra syrran skriver är du gôrsnabb! Impad... Låter inget härligt med tandvärk. Har själv rotfyllt en tand som slutade med utdragning! Ha de gott!

2007-09-24 @ 10:37:19
Postat av: MalinZ

Din stackare. Hoppas att det är bra med tanden nu.
hm... blir inpirerad av dina fina tändsticksaskar. Måste komma ihåg att köpa ett gäng nästa gång jag handlar. Det är ju så mysigt att ge bort en ask nu i höstmörkret.
Vi ses på onsdag, eller?
Kram MalinZ

2007-09-24 @ 11:16:31
URL: http://malinscrappar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0