Tur att syrran finns...

Som ni säkert har sett kommer det nästan bara upp alster gjorda av Therese, det är ju tur att någon uppdaterar sidan i alla fall... Hon gör superfina kort, askar och annat. Hon är snabb också! :-0
Jag har varit fullt upptagen med att göra några små födelsedagskort, dopkort och välkommen-till-världen-kort. Mitt i allt detta anordnar jag en studiecirkel + att jag har en 1-åring hemma, jag har fullt upp kan jag säga!
Vi kommer nog att uppdatera sidan ofta i fortsättningen, dels med lite bilder från vår studiecirkel men även annat fint, som Therese säkert "slänger" ihop på en kväll.... Hon är riktigt snabb ska ni veta!
Nu ska jag ta hand om ett barn som är snorigt, (i morse hann jag scrappa 11 minuter)
Ha en riktigt härlig dag!
//Kram Susanne

Har i alla fall gjort en liten te-påse, som vi gav grannarna när vi var där på grillfest förra helgen.
image80

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0