Dålig på att uppdatera!

Jag vet att jag har varit dålig på att uppdatera! Det finns ju f-n ingen tid kvar, dagis-jobba-dagis-scrappa-duscha-äta-sova, nästa dag samma sak... puh...
Denna veckan har inte varit jättekul.... jag har ryggskott (men jobbar i alla fall), H är genomförkyld och hemma från dagis, hans förkylning kommer ut som gegga i ögonen, stackarn.... Man kan ju säga att det har varit ett slaget gäng här hemma. Jag klarar inte av att lyfta H, jag får liksom dra upp honom. M får rulla ur mig ur sängen på morgonen, och ur soffan på kvällen, jag går som en gamling och det "hugger" hela tiden... Men det kan bara bli bättre nu! =)

Cirkel har vi haft, jättekul tycker jag! Vi får verkligen jättemycket gjort och alla är så kreativa och påhittiga!
Bilder från den 17/3:

    
 
Svärmor fyllde "pensionär". Gjorde 2 kort till henne, 1 skulle vara från arbetskamraterna:
  


Bilder från 24/3: Denna gång var det en utmaning; scrappa en låda/ask/flaska. Mycket fina saker, jag gjorde en "sparbössa" till en viss herre som fyller 1 år snart, men den kan jag inte visa än.
    
   


Bilder från 31/3: (visst är det mysigare med långbord!?)
   

Fick beställning på ett dopkort (jag blev riktigt nöjd...)
 

EN PÅMINNELSE: Ni vet väl att det finns en förening som heter Värmlands Scrap o Stämpelsällskap?! Bli medlem och ta del av allt det roliga medlemsskapet innebär! http://varmlandsscrapostampel.blogg.se/ 

Ha en riktigt bra dag!
Kram Susanne

Kommentarer
Postat av: Jolin

Hej!
Hörde att ni var dåliga (jag läste det även nu!).
Hur går det med er?
Hoppas du orkar få ihop nåt till visningen den 16:e!
Jag har gjort litegrand...har fixat lite på min hemsida oxå, så nu har bröllop en egen mapp!
Krya på er!
Stor kram Jolin
PS: Jag tänkte faktiskt komma på måndag...;-)

2008-04-04 @ 00:42:27
URL: http://www.jsdesign.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0