Nu är det dåligt igen...

... på uppdateringsfronten... Jag skäms verkligen =(
Jag känner att tiden springer ifrån mig, jag jobbar heltid och sen rusar jag hem för att hämta på dagis, laga mat, leka med H och kanske få tid över till lite privatliv. Usch, jag önskar att jag kunde gå ner och jobba halvtid eller nåt. Jag har i alla fall gått ner 4 timmar/månad nu, det är ju inte dåligt =)

Annars sen sist; förra helgen var vi ju på kräftkalas hos J. Vi värmde upp här hos mig först och sen promenad dit. Kvällen började med jättegoda välkomstdrinkar och förberedelse med mat. Sen blev det vildare och vildare, men oj vad kul vi hade! Småbarns-morsor kan!!!! ha ha ha ha =)

Idag vill jag även passa på att önska J och C all lycka med sin nyfödda lilleman, som kom till världen tidigt i morse! Självklart glömmer vi heller inte bort M som blivit storebror =)

Jag brukar ju va ledig på måndagar, och det är såååå skönt (jag har jobbat hela helgen). Men i morgon börjar jag 06.00 för vi har inventering...... oj oj oj, vad jobbigt... Men jag får ledigt på onsdag istället, så det kommer kännas som en kort vecka.

Jag kommer att uppdatera med lite kort snart!
Ha det bra alla glada!
// Kram Susanne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0