Inga löss...

...tror jag =)
Nu har vi i alla fall behandlat oss som det står att vi ska göra, och hoppas att de är borta för alltid och aldrig kommer tillbaka!!
Sen sist jag bloggade har jag hunnit med en resa till Ullared med lillasyster o mamma. Vi drog i väg lördag morgon och möttes av KKKKÖÖÖÖÖ utanför Gekås vid lunchtid. Trötta o slitna ställde vi oss snällt i kön, jag tror att den var c:a 1 km lång, men det gick på drygt 1 timme, helt ok ändå! Vi shoppade loss riktigt ordentligt, utslängda vid 17-tiden så åkte vi till campingen o checkade in. Vi hyrde en husvagn den natten och det var riktigt mysigt =) Vi provade lite av det vi handlat, drack lite vin o skrev nya inköpslistor till söndagens drabbning, och det behövdes kan jag lova, vi handlade ungefär lika mycket då och det var ännu längre KKKÖÖÖ... Men nu är alla julklappar köpta och det känns bra!
Jag jobbade HELA helgen som var, så vi hann inte med så mycket.
Idag var jag o köpte en WasserMaxx, som jag har velat ha. Snälla svärfar ville ge oss halva i julklapp så då passade jag på ;-)

Glöm inte bort att komma på julmarknad vid Ö:a Fågelviks kyrka på lördag kl. 14-18, där kommer jag att ha med lite scrappade alster, det kommer finnas smycken, julgodis och mycket mera. Tyvärr måste jag sticka på ett julbord mitt i men snälla mamma ställer upp och står där i stället!

Sköt om er alla!
// Kram Susanne

Kommentarer
Postat av: Jessica

Nice med en wassermaxx som du ville ha! Kram

2008-12-11 @ 08:40:29
URL: http://familjibusterud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0