Äntligen måndag snart

Nu har helgen tagit slut, men ingen fara, det är ju snart måndag och STUDIECIRKEL! =) Det är alltid lika kul när vi samlas på måndag-kvällarna, men jag måste medge att jag nästan alltid är jätte-trött när vi väl sätter oss ner. Men det är nog ett vanligt fenomen bland småbarnsmammor!?
I morgon har vi ett tema: "Vårkänslor", alla tolkar det fritt och jag slår vad om att det blir en massa fina saker gjorda av det!


På jobbet har jag det bra, men jäklar vad trött man är när fredagen kommer! Jag gjorde inte som alla andra efter sin mammaledighet heller, jag gick UPP i tid efter ledigheten istället... Men men, så är det när man vill vara en bra anställd =)


I fredags gjorde jag nåt som kanske inte är så vanligt...
Kusinen N fyllde 18 år och skulle ha förfest hemma, jag och syster J ville ju absolut våldgästa honom och hans polare, men inte på vanligt vis...
Jag klämde ner mig i en "naken-dräkt" föreställande en naken man............ med alla tillbehör som sitter på en man............... herregud, jag höll på att skratta ihjäl mig! Och det gjorde nog alla som såg mig, ett gott skratt förlänger livet! (jag förlängde nog livet med flera år)
Lillasyster klädde sig i en hemmgjord t-shirt med foton på N och kondomer m.m. hängandes på, runt midjan ett förkläde där det hängde ut en tygsnorre med kapsylöppnare på, men guuud vad hemska vi var (ganska omogna) HA HA HA HA
Jag kan säga att det var ganska uppskattat när vi dök upp på festen i alla fall. Vi hade skitkul och festade hela kvällen ihop med 18-åringarna, vi tog bussen med dom till stan, men de gick till Arena och vi "vuxna" gick till Harry´s, det kunde vi ha struntat i, för det var inte som det var förr. Kan tillägga att vi hade bytt om till vanliga kläder innan vi tog bussen till stan =) Vi hade i alla fall en riktigt rolig kväll!

Ha det gott så länge!
// Kram Susanne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0