Hej igen!

Vilken alldeles underbar dag det är idag! Tyvärr börjar jag jobba kl.15, hade hellre varit hemma och lekt med Hampus faktiskt, men jobba bör man! =)
I måndags hade vi en trevlig studiecirkels-träff igen, alla är ju så duktiga! I början sitter alla uppkrupna i ett hörn; "jag kan ju inget, det kommer aldrig att bli nåt gjort för mig..." Åsså visar det sig att alla har jättebra fantasi och skapar som bara den! Tyvärr hade vi ett rejält man-fall, men jag hoppas att alla kan komma på måndag, då vi har "eget arbete"!?

Njut av vårkänslorna nu!
// Kram Susanne


Bilder från 25/2:

   
  

Här är ett kort jag gjorde till sambon, som fyller år!

Kommentarer
Postat av: Tesa

Ha det så trevligt på jobbet!!

2008-02-28 @ 14:45:44
URL: http://www.tesapysslar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0