jag skäms...

Nu har det allt gått ett bra tag sen jag la in nåt nytt... jag skäms för det, mycket på grund av att vi redan har haft 2 träffar med cirkeln, och jag har inte laddat upp några foton (förrän nu) Förlåt mig!?
Jag har ju så alldeles extra fasansfullt för mycket att göra, tänk den som hade mega-mycket pengar och kunde välja hur mycket man skulle jobba! Nån som har tips på hur man kan bli rik?
Vi är i alla fall ganska rika här hemma, den lille godingen H gör oss så glada! =) Förra helgen började han faktiskt att gå (18,5 månad gammal...) ooops, lite sen, men han går ordentligt direkt så nåt bra var det med det!
H har ju alltid pratat mycket men jädrans vad det bubblar i honom nu, kan bero på att han börjat på dagis?! Jag lärde honom ett nytt ord häromdan: "FIS" ha ha ha ha haaaaa (lite omogen är jag) Fast när han sa det lät det "fsss" HA HAAAAAAA (ännu mer omogen) Jag har även lärt honom att svara "pffrtt" på frågan: " Vad säger pappas rumpa?" herreguuud va kul!!!! hmmm, allvarlig nu:

Här nedan följer några bilder från vår cirkel den 4/2 och 11/2:

Ha det riktigt bra, alla som jag känner och även de jag inte känner!
// Kram Fis-Susanne

4/2:
    
    

11/2: (tack för fikat Mamma & Elly!)
   
   
  
en etikett jag gjorde på beställning:

Kommentarer
Postat av: Tesa

Åh, vad duktiga ni har varit! Kram

2008-02-19 @ 08:20:11
URL: http://www.tesapysslar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0