Oj, vad det går fort!

Hej hej!

Ville bara skryta lite om min kusin Cecilia Östlund, vars lag spelade hem guldmedaljen i JSM i curling i helgen. De ska senare i vår representera Sverige i JVM! Fattar ni hur stort det är, och vilken 20-årspresent till Cissi (hon fyller idag). Jag tror tjejernas leenden fortfarande sträcker sig från öra till öra =)

Annat som har hänt: Vi har börjat inskolningen på dagis med våran lille H. Oooops, vart tog de sista 17 månaderna vägen?
Nästa måndag ska jag alltså börja jobba, efter 19 månaders ledighet.... kommer jag att orka?
De första 4 dagarna på dagis tycker jag ha varit helt ok, men det var först idag som vi skulle lämna honom 1 timme. Det hade väl gått sådär... Efter att halva "samlingen" var avklarad insåg han att vi var borta, då var det inte lika kul längre. Nappen åkte fram och snälla L satt med honom i knät. När vi kom tillbaka så såg han mamma, och då trillade tårarna igen, "mammmmaaaa". Man mår inte bra då! Guuud, vad jag önskar att jag vann en j-a massa pengar, så kan kunde välja att vara hemma lite mer med honom, nån som har bra spel-tips? =) Skämt åsido... jag tror att det bara är i början som det blir lite illa, han är ju van att vara hemma med mig/oss.
I morgon ska han i alla fall vara med och äta på dagis, det blir nog gott, för han tycker ganska mycket om att äta =)

Nu ska jag ladda inför "Las Vegas" på tv:n, guuuud vilken bra serie!

Natti natti!
// Kram Susanne


MAMMA OCH H BUSAR
image229

Kommentarer
Postat av: Tesa

Du har en award på min blogg:-)

2008-01-15 @ 12:17:42
URL: http://tesapysslar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0