SEMESTER!!

Den här sommaren har varit lång, men fr.o.m idag har jag en 5 veckor lång semester att se fram emot! JIPPI!!!

Den senaste tiden har jag jobbat och sett till att lillen fått i sig fler penicillin-kurer, (5 öroninflammationer på lika många månader) De 2 senaste gångerna har dessutom trumhinnorna spruckit så det har varit synd om honom =( Har fått remiss till öronkliniken så förhoppningsvis får vi bukt med det snart!
Snart kommer bilder, håller på att tömma gamla datorn så jag kan lägga in lite nya på bloggen.

Tjejträffen förra söndagen var jättetrevlig, dock blev det lite mindre folk än anat, det ramlade in rätt många återbud på söndagen... Det blev mycket mat över i alla fall... Vi drack vin/öl/drink och höll ut till c:a 01,00, det tyckte jag var duktigt av oss =)
Vi hörs snart igen! (nu ska jag njuta av de första timmarna av min semester!)

// Kram Susanne 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0