Hej!

Guuud vad skönt, om ett par timmar börjar jag jobba... =/
Måste bara va lite pet-noga, vårat bord är inte helt lika som på bilden, det va faktiskt lite finare ben på vårt... Ha ha ha Just nu har jag inte så mycket för mig, så jag satt och granskade bilden =) Eller också kan det bero på att jag låg på rygg under bordet igår och oljade och gned som bara den, så jag fick liksom se det från första parkett =)

Nu ska jag hänga tvätt, för den som vill veta ;-)
Ta hand om er!
// Kram Susanne

(p.s. Shit, vad kul det ska bli på lördag, tjejer! d.s.)

Kommentarer
Postat av: cissi

jag hörde att du försökte lura min lilla lilla bror till koriander? :) hoppas ni hade en trevlig kväll!

2008-06-30 @ 09:55:12
URL: http://cissiostlund.blogg.se/
Postat av: Susanne

Hi hi hi, ja vi försökte men sen hörde jag inte av honom nåt mer... De hamnade väl nån annanstans!? Vi hade i alla fall jätte-kul! ;-)

2008-06-30 @ 20:04:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0