Nya kalla tider

Slappar i soffan medan H sover, kan det bli så mycket bättre? :-)
Pysslar jättemycket nu, ska ju vara med på julmarknaden vid Ö:a Fågelviks kyrka på Lucia, så det skapas som aldrig förr. Det är helt underbart att skapa jul-saker, alla fina färger, allt glittrigt glitter, mums för själen!
Har precis lagt en order på en sån här:

Det blir så jäkla snyggt med embossade detaljer. Hittills har jag haft en varmluftspistol från Biltema i min ägo, men det är jättebökig att handskas med och helt ärligt funkar den bäst till att bränna bort färg på en gammal skänk eller nåt. Blir liiiite varmt när man ska värma lite pulver på ett papper... Kunde jag ha räknat ut från början, men den va ju så billig...
Här kommer lite bilder på det jag har skapat på sistone:

  
  



Nu har lilla hjärtat vaknat, så det blir lite lek nu!
Sköt om er!

// Kram Susanne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0