sjukdom och annat ÄCKEL!

Då var vi hemma igen...
Kom hem med lillen igår eftermiddag, han klagade nästan direkt på att han hade ont i magen. 3 sekunder senare är katastrofen ett faktum... Kräks ÖVERALLT! Bordet, mig själv, honom, golvet och stolarna. Han hade liiiite mer än bara ont i magen.
Efter att vi torkat o fixat kom pappan hem o jag drog iväg på pyssel. Han ringer efter ett tag och ber mig att komma hem istället, då har H kräkts överallt, badrummen, sovrummet, vardagsrummet mm. Fy fasen vad jag inte tycker om mag-sjukan! När jag kom hem så fortsatte han ett tag till, ända tills han bara krampade och föll ihop, det fanns ju inget kvar att få upp, stackarn! Man vet ju hur det är, när magen vill fortsätta kräkas men det finns inget innehåll!
Bara att ringa F-kassan oh få VAB.
Idag blev det lite fluffigt grädde på moset.............................. VI HAR LÖSS OCKSÅ!!
Dra åt h-vete vad äckligt!!! Jag hittade 15 st. i mitt hår och 1 ynka på H. Så luskammen och medlet åkte fram, kanske skönt att få allt på en gång, eller?! NOT!

Nu orkar jag inte skriva mer, hör av mig igen!
Sköt om er, ni lus och magsjuke-fria!

// Kram Susanne

Kommentarer
Postat av: Jessica

BLÄÄÄÄ! Hoppas du är lusfri och inte magsjuk på lördag, du din ofräscha människa, hihi.. Kram

2008-11-27 @ 10:47:11
URL: http://familjibusterud.blogg.se/
Postat av: Anneli

Hej!

Vi på StämpelBoden letar efter smultron att trä på vårt strå?

Kanske kommer du och dina alster bli ett av dem?!

Vill du veta mer om vår bloggjakt eller bara få lite inspiration?

Då är du välkommen till vår blogg & glöm inte att lämna ett spår....

http://stampelbodens.blogg.se

Kramar från Bloggjägaren Anneli

Tanken är att detta ska kännas lite nyare och mer spännande...

Glöm inte att spara å maila mig länkar på bloggar med StämpelBoden alster! :D

2008-12-11 @ 21:26:01
URL: http://anneli.segeson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0