Helgen!!

Äntligen är det helg igen, och jag ska inte jobba =)
Just nu slappar vi efter en underbar frukost, men snart ska vi ut och lägga sten.

Veckan har rusat iväg men vi har varit lite risiga, jag har proppat mig full av värktabletter, så jag har kunnat jobba i alla fall...
H var ledig från dagis i onsdags och i torsdags ville farmor ha hand om honom, så han blev ledig igen.
Nästa vecka hoppas jag att jag ska kunna gå på förenings-träffen iaf. Ni som ännu inte har hittat dit, sök och ni skall finna ;-) Just nu gäller halva årsavgiften, kolla in http://varmlandsscrapostampel.blogg.se/ Första gången ni följer med är det gratis, och vi har jätte-trevligt!

Nu är det dags att dra på sig arbetskläderna!
// Sköt om er, kram Susanne



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0