Ibland har man tur...

Idag var min lediga dag och jag och lillen spenderade den hemma. Pysslade lite i hans rum, dit han så småningom kommer att flytta (han hinner väl bli 15 innan dess...)  Det blev jättebra med en ny bokhylla från Ikea. Jäklar när jag monterade den häromdagen... Självklart skulle jag ju göra det när sambon var borta... Jag hade en liten hjälpreda med mig hela tiden (mest i vägen, men men...) Jag kan ju säga att det inte alltid är precis 100% passform på grejerna när man väl ska montera dom, herregud som jag tog i. Jag använde muskler som jag absolut inte visste existerade! Dagen efter hade jag, hör och häpna.... TRÄNINGSVÄRK! Då har man verkligen monterat!!

Ikväll hade vi personalmöte på jobbet,och det var som vanligt med prat, fika och utlottningar. Men med en liten skillnad... JAG VANN EN GASOLGRILL FRÅN BROIL KING!!! Jiippppi, vad glad jag blev! Vi har som mest spenderat 149kr på en grill från Jysk, och jag har heller inte velat spendera så mycket mer, eftersom jag tycker att det är hutlösa priser på något man använder under så begränsad tid, men att få en gratis tackar man ju inte nej till =)

Nu ska jag sova lite...
Ha det gott, stort som smått!

// Kram Susanne


Kommentarer
Postat av: Tesa

WOW!!! Grattis!! Ses vi på onsdag? Kramis

2008-09-16 @ 00:03:03
URL: http://tesapysslar.blogg.se/
Postat av: Tesa

Bjuder du på grillat??

2008-09-16 @ 00:04:10
Postat av: Jessica

Men va nice, grattis till grillen! Träningsvärk från montering är inte dåligt du.. Kram

2008-09-16 @ 10:39:13
URL: http://familjibusterud.blogg.se/
Postat av: Anonym

Visst bjuder vi på grillat, men det blir nog inte förrän nästa sommar...

Jag tror inte att jag kommer i morgon! Har gjort/ kommer att göra nåt varje kväll den här veckan.

// kram

2008-09-16 @ 22:18:42
URL: http://systrarnasister.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0