Lite av varje

Hej hej hej!

Har nyss kommit hem från pysselkvällen på Mariagården, vi har numera döpt oss till "Maria-juntan". Ett gäng mammor som träffas varannan tisdag och pysslar, fikar, skvallrar och har kul =) Härligt att komma bort några timmar och bara "va". Ikväll gjorde jag ett kort till kompisar som fått barn, men jag kan inte visa det än eftersom de inte har fått det.


Snodde en lista från syrran:


SLÅ UPP ADRESSBOKEN I DIN MOBIL: 

Har du kysst nummer sju? öööhhhhh, nej =) Gamla kompisar till sambon...

Har du träffat nummer nio i veckan? Nej, men jag skulle vilja. Hon har flyttat till Arvika

Älskar du nummer tio? hmmm, nej... En arbetskamrat

 Är nummer elva en sötnos? Ja, på nåt sätt... =)

Är nummer femton en bästis? Never....

Har nummer 16 gått i samma klass som du? Ha ha ha, nej. Mammas kusin på 60 bast

 Är nummer 20 bra? Ja, han är väldigt trevlig och bra på bilar

Gillar du nummer 26? HA HA HA HA, numret går till BVC =)

Vet du om nummer 31 har ett förhållande? Ja, han är gift och han är min chef

Hur känner du nummer 38? Vi lämnar och hämtar vår son där varje dag =)

Är du intresserad av nummer 42? Nej, nej, nej, nej. En gammal "raggar-kompis"

Hur länge har du känt nummer 49? Sedan 2003 ungefär, en bra polare och arbetskamrat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0