En hel dag med sol =)

Jag tycker att det är jättehärligt med sol, nån mer som håller med?
Man får mer lust att göra saker, man vill göra om och man vill göra rent. Det sistnämnda kan ju bero på att ALLT syns när solen börjar leta sig in =)
Jag har gjort en kortvecka, på grund av öron/polyp-operation på lillen, det var ganska tufft den dagen, men nu är det gjort och vi hoppas på att det blir bra!
En cykel har vi ju skaffat så vi är ute på tur nästan varje dag, det är sååå skönt och H tycker om det lika mycket!
Idag tog vi en tur till lillasyrran, där höll de på att kapa ner en bit av den stoooora, hööööga häcken. Istället för att hjälpa till med jobbet, passade vi på att ta en fika i den varma solen!
Ikväll kommer de till oss och äter och håller oss sällskap.

Här är de 2 korten som jag gav bort förra helgen, det ena som ett kombinerat påsk/födelsedagskort till svågern och det andra till systersonen (som fyller år samtidigt):



 

Här är 2 beställningskort, 1 bröllopskort och 1 födelsedagskort:

 

För övrigt så måste jag få ordning i mitt hobbyrum, för nu börjar skaparlusten infinna sig =)

Ha en riktigt härlig fortsättning på denna härliga helg!
// Kram Susanne

Kommentarer
Postat av: Jessica

Tack för "kalaset" igår.. Blev lite mer än vi alla tänkt! Hihi.. Sol idag igen, bäst att masa sig ut! Kramizzz

2009-04-19 @ 11:52:58
URL: http://familjibusterud.blogg.se/
Postat av: Tesa/Therese

Tack för dina avtryck, aha var det blött igår för mina systrar? Kram

2009-04-19 @ 21:30:31
URL: http://tesapysslar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0