*VÅR*

Nu är äntligen våren här, och vi har tillbringat nästan hela dagarna ute =)
H verkar må bra efter senaste öroninflammationen och jag hoppas att det inte blir mer sjuka innan operationen av öronen!
Nu i helgen har vi bara varit... Det behöver man ibland! Igår fixade vi lite med nya cykeln, H fick sitta i sin cykelstol och tyckte det var helt underbart att cykla! "mer mer mer" fick vi höra =) Några bekanta kom förbi och vi tog en kopp kaffe i solen. H fick välja middag och då blev det McDonalds så klart, bara 2,5 år och redan inne på den banan... Han vill ha "kapitt" = pommes frites och burgare... gulligt (eller?!)
Idag har jag slipat en skänk som jag köpte för en jätteliten summa på Solareturen, de ville bara ha 250kr för den, och det kunde jag inte låta bli!
Så här såg den ut före:
(efter-bilden får ni när jag målat och fixat nya beslag)




Ett beställningskort:



I morgon är vi lediga och jag ska tillbringa kvällen på bingo, tillsammans med mostra! =)

// Sköt om er
Kram Susanne

Kommentarer
Postat av: Maria "grannen"

Halloj!! Skänken kommer att bli kanon me ny färg å nya handtag!!!! Där gjorde du allt ett fynd!! Hörs å syns!!

2009-04-06 @ 22:40:25
Postat av: Tesa "syrran"

Spännande och se skänken "omvandlas" Jättesnyggt kort du gjort. Kramelikram

2009-04-06 @ 23:15:11
URL: http://tesapysslar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0