Annat pyssel

Fick en "snabb-beställning" på ett kort som B-I skulle ha med till jobbet, och jag lovar att jag gjorde det snabbt. Men det var riktigt kul att vara lite pressad, och jag tycker att det blev riktigt bra.

 

Igår tog jag och lillen en tur till Arvika, en kompis och hennes familj har flyttat dit. Det var roligt att ses igen och barnen hittade varann direkt, trots att de inte setts på länge =)
A är riktigt gravid och har en planerad förlossning den 16 februari, guuud vad spännande! (jag tror det blir en kille)
Vi käkade lunch och drack kaffe, gick även igenom lite gamla minnen, mysigt!

Hela dagen tyckte jag att H var lite konstig, han pratade lite konstigt genom näsan. När jag kom hem fick jag svaret på det och varför han inte ätit ordentligt... Han har jätteont i halsen och hade 38,1 i feber på kvällen, stackarn! Det var bara att skicka in lite alvedon, mycket att dricka osv.
Så det är VAB idag och även i morgon, för han hade nyss 38,1 i feber igen. När han äter nåt ligger det liksom kvar i munnen, det gör väl för ont att svälja antagligen...
Jag tycker att det har varit mycket nu, minst ett par dagar varje månad med VAB, men det blir väl bättre!?

Ikväll är det pyssel med Maria-juntan igen, och jag ser fram emot varje tisdag kväll, vi har såååå mysigt och trevligt!
Jag tar nog inte med någon scrapping, för jag har en ny last......... stickning! Det är så härlgt avkopplande och det är så roligt att se resultatet. Jag är absolut inget proffs, men jag har nu lärt mig rät stickning, avig och att maska av. Det tar sig i alla fall! Jag har absolut inte slutat scrappa, men det är kul att göra annat ibland!
I morgon är det dags för årets fest på Nöjesfabriken, med Bergviks köpcenter och det ser man ju fram emot =)
T får hämta mig här hemma, så sitter vi hos henne innan. Dagen till ära har jag gjort mobilfodral till henne och en annan arbetskompis, snäll som jag är hi hi hi



Nu ska jag käka lunch och ringa jobbet om att jag inte kommer i morgon...

// Kram Susanne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0