Början på något dåligt...

Idag är vi lediga och jag kände direkt i morse att något var på väg... En huvudvärk som bara eskalerar, nästäppa som bara blir värre + att jag har värk i hela kroppen. Kan det va den årliga förkylningen som knackar på dörren!?
Vi var ju tvungna att gå ut och skotta fram bilarna i alla fall, den här vintern blir bättre ialla fall, eftersom vi nu har asfalt och sten på framsidan. Förut har det varit riktigt tungt att skotta, när det har legat lös-grus överallt, men idag gick det riktigt lätt. Nåt bra med det... Men när vi sen skulle gå in så var jag så orkeslös så jag knappt tog mig uppför trappen... H bad till och med om att få gå in igen =) Men jag vet att det bara beror på att han har  upptäckt nåt nytt....... "Katten Gustaf" Snacka om att vi är trött på den katten, det räcker med ett par tusen gånger kan jag säga!
I morgon ska jag försöka dra mig iväg till jobbet, trots den pågående sjukan, och i morgon kväll startar äntligen Maria-juntan igen! Det ska bli så skönt att ha 1 gång i veckan med pyssel/fika/skvaller igen!

Vi hörs snart igen!
// Susanne


Kommentarer
Postat av: Jessica

Krya på dig!! Glöm inte Smilla i helgen, jag messar för säkerhets skull ikväll. Puss!

2009-01-23 @ 13:08:38
URL: http://familjibusterud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0