Livet rullar på

Det är ett tag sen sist...
Jag skrev att jag skulle uppdatera med lite pysselbilder:
Julmarknaden vid Ö:a Fågelviks kyrka:
  

Lite julpyssel:
  

Nyåret firade vi hos vännerna B-I, J med familj och lite annat trevligt folk =) Väldigt god mat och dryck, vi passade även på att fira "rysk julafton" =) Tyvärr blev det bara jag och sonen som gick dit, pappan var hemma och var lite risig. Första gången på 11 år som vi inte firade tillsammans...

Happy new year

 

Den här veckan har jag varit hemma med lillen. Han har hostat, haft hög feber och varit allmänt slö och orkeslös. Han hostar fortfarande mycket, men jag hoppas han piggnar till.
Dagens fråga:
- Mamma sitter på toa och H kommer in när jag ska spola
-"Mamma... Får jag se bajs?"
- "hmmmm, nej!!!!!"
De är ganska rakt på och gulliga de där små liven...

Idag blev vi medbjudna ner till Väner-kanten av B-I med familj. Där grillade vi och barnen lekte, det var underbart att komma ut i solen, och H mådde nog gott av det, trots att han gnällde och protesterade en del. Tyvärr blir ju hostan bara värre när man kommer in i stugvärmen igen, så det var tufft att få honom att sova middag efter det, men nu sover han gott!

Underbar januari-utflykt:
 

Nu ska jag käka lite middag!
Syns snart igen!
// Kram Susanne

Kommentarer
Postat av: Ulle

Härliga vinterbilder..

Tänkte höra om jag kunde få låna stansen av dig, om du är klar med det du skulle göra dvs..

Du skall även få tillbaka din fingerfärg.

Ha det gott, kram Ulle.

2009-01-09 @ 16:03:06
Postat av: Susanne

Ulle:

självklart ska du få låna stansen, det hade jag helt glömt bort.... Jag hör av mig!

Kram

2009-01-09 @ 16:10:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0