En vecka har gått

Nu är det längesen jag bloggade, men jag jobbar ganska mycket ända till semestern.
Vilken värme vi har haft! Det är nästan så det känns som om hela sommaren har gått, men det är ju bara början av juli =)
Semester har vi vecka 29 och 5 veckor framåt, så nu ska det arbetas ända till söndag vecka 28...

I helgen tog vi en tur med kompisar till Kungsnäs, till min förvåning ville H ta av sig kläderna och vada omkring i vattnet... han var knappt i närheten av vatten förra året, så det var ett riktigt framsteg =) Efter en stund skrek alla "EN OOOOORM" (då ville jag helst inte va kvar, men som mor måste man plocka bort de känslorna...) Det roligaste av allt var att en kille i 4-5-årsåldern trodde att det var en...... anakonda..... ha ha ha haaaa. Då kan jag säga att vi hade blivit förvånade, om det hade varit det!

På söndagen tog familjen en tur till Bomstad, en perfekt strand för barn, eftersom det är så långgrunt, men va f-n, som vuxen känns det som man har vadat till Hammarö innan man får vatten över knäskålarna! Skönt va det i alla fall och H tjöt av glädje när vi badade och lekte. Han blev till och med sur på oss vuxna för att vi ville gå upp och käka bullar!

I kväll var jag o sambon på Alsters Herrgård, det var en standup-show med Håkan Jäder och Kristoffer Appelqvist, som var riktigt kul och vi fick oss ett par riktiga gap-flabb =) H var hos mormor o morfar och blev bortskämd och ompysslad, så nu myser vi bara i soffan =)

Återkommer med lite härliga sommarbilder!
Ha nu en rikigt bra helg!

// Kram Susanne


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0