Födelsedag och förkylning...

Sen sist har vi haft det fullt upp med bara jobb och barn... Det är så ibland =)
Norge-resan med mormor och H var alldeles underbar, fint väder och härligt sällskap. H trivdes som fisken i vattnet och gav nästan inget motstånd på hela helgen!
I eftermiddag drar släkten iväg till Norge igen, för en släktfest som varar hela dagen och natten i morgon, ser verkligen fram emot det! Tyvärr så har jag dragit på mig en jätte-förkylning och mår sådär + att jag fyller år idag =( Men, det blir väl bättre!?

Nu ska jag packa vidare och lämna över lillen till famor!
Ha det gott!
// Kram Susanne

http://www.stalvik.com/Svenska/faktasvnorge.htm


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0