Nu är allt förberett för the big day.... J...

img_8605 (MMS)

Nu är allt förberett för the big day.... Julafton  Vi har en 4-åring som är supertaggad, han har gjort en teckning för att räkna ner dagarna, räknat "dan före dan", och idag hade vi premiär på "sitta själv i frisörstolen"! Kvällen har vi ägnat åt lite mys med kompisar och god mat/dryck, härligt att bara va... Jag själv är ju lite risig med diverse infektioner och inflammationer, kom faktiskt hem med en säck mediciner igår - 4 olika för att vara exakt  Jag vill önska alla er där ute en Riktigt God Jul, ta hand om, och tyck om varann i denna goa tid! Stor tomtekram från mig till er!


Kommentarer
Postat av: Jolin

Jag tycker att frissan har ett väldigt snyggt halsband på sig, hihi!

2011-02-23 @ 08:22:00
URL: http://www.jsdesign.se
Postat av: Susanne W

Eller hur!? ;-)

2011-02-24 @ 14:32:25
URL: http://systrarnasister.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0