Dopkort

Fick en beställning av en arbetskamrat på ett dopkort. Så igår kväll på scrap-träffen fick jag ihop detta kort.

Tyvärr har jag bara tillgång till min mobilkamera för tillfället. Korten blir ju inte lika bra men men......det får duga.

Snart ska jag lägga upp ett dopkort till som jag gjort till min systerson Lukas, men jag tror att hans mamma kikar in här ibland så jag väntar tills efter dopet som är nu på Lördag 15/9-07.
Kram från Therese
image69
Texten på kortet:

Vi önskar dig inte guld kära barn,
ej heller pengar och makt
men vi önskar dig modet
att vara dig själv
och stå för det du sagt.
Vi önskar dig inte en stenfri väg
men kraften att vägen gå.
Vi önskar dig kärlek i rikligt mått
och vänner att lita på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0