glest i bloggandet...

Uppdateras inte lika ofta nu, mitt i semestern är man mest ute och far, så ni får ha överseende!? =)
Igår kom jag och H hem från en liten campingtur med syster J och L. Vi åkte till Vita Sandars camping i Mellerud, syster T med familj och våra föräldrar hade husvagnarna med sig, så vi fick sova hos dom. Herregud vilken fin camping och stranden var helt underbar med härlig sand och varmt Väner-vatten (24,8 grader varmt) Härligt, men H ville inte bada i alla fall, doppa fötterna och gräva i sanden verkar va hans melodi!
Vi gosade oss ordentligt med lite grill-mat, några (!) öl och en trevlig kväll på puben. Trevligt men också pinsamt... Systrarna och kära mor hade smugit upp en lapp till karaoke-ledaren på scen så när jag och far minst anade det så ropades det ut "och plats på scen för S och B"! Gissa om vi blev paffa, eftersom det innan oss bara var barn som sjöng karaoke.... Men men, vi gick upp på scen och brände av "Jag vill vara din Margareta", med ganska dåliga sångröster och ett lite för lågt tonläge genom hela låten... HA HA HA roligt var det i alla fall!
H fick gå utan blöja mycket för han har fått riktiga blöjeksem... stackarn... Han passade då på att ställa sig vid grannens husvagn och kissa på deras förtält HA HA HA (grannen vet inte det) =)

Redan när vi kom till campingen insåg vi att det var näst intill invasion av getingar (jag är livrädd för kräken) och fattade direkt att man är tvungen att va beväpnad hela tiden. Igår sa vi att det va helt otroligt att ingen blivit stucken.... 2 timmar senare satt ett kräk in stöten... Jag blev stucken i höger ringfinger och det gjorde så s-s ont och jag svullnade upp direkt. Satt nästan och kollade när fingret växte sig till en frukostkorvs-liknande sak... Blev lite orolig eftersom jag är överkänslig. Fingret blev jättesvullet och det växte över till de andra fingrarna också, på vägen hem gick det ända ner till handen, och det gjorde jätteont. Idag när jag vaknade hade svullnaden i fingret gått ner lite men handen är fortfarande svullen. Tur att jag inte blev stucken i halsen eller ansiktet.....

Här kommer lite härliga semesterbilder:
// Kram Susanne

   

Kommentarer
Postat av: Jessica

Gud vilken hemsk bild du lagt upp, barnen okej- men jag ser ju f*n gravid ut i 8:e månaden eller nåt! Usch..

2008-08-02 @ 14:44:58
URL: http://familjibusterud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0