puuh

Nu har lillen fyllt 2 år och vi har firat som bara den. Synd bara att väder-gudarna inte ville va med oss, vi fyllde snabbt huset men det gick det också! H fick allt det som jag vet att han gillar att leka med, så nu körs det med bilar och traktorer + en dockvagn, vi blir även bjudna på 328 låtsaskaffe med mjölk och 412 bitar med äpple/päron =) KUL!
 I natt har lillen lite extra-semester, han sover över hos mormor och morfar, jag åkte och spelade drive in-bingo och sambon va ute och åt med polare.
Igår jag var och B-I hos gemensamma vänner och festade lite, jag skulle absolut inte med ut, men visst hamnade jag också på Plaza... =) Det var riktigt kul men idag har jag mått sämre!

Nu blir det lite paus på bloggandet, men jag återkommer snart!
Sköt om er!
// Kram Susanne
(bilder från när älsklingen fyllde 2 år)
 

Kommentarer
Postat av: Tesa

Barbro och Bengt kom till Vita Sandar på fredagen.

2008-08-18 @ 10:28:04
URL: http://tesapysslar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0