Jag var 22 år....

... när jag träffade M.


Idag, den 10 mars firade vi 11 år tillsammans (shit, är jag redan 23??) =)
Jag var så "tjejig" så jag skickade ett e-kort till M på jobbet, det tyckte han var lite gulligt. Sen gick jag och H till öppna förskolan och lekte lite. När vi kom hem efter ett par timmar så stod det en bukett med 11 STORA mörkröda rosor på bardisken... (på kortet stod det "I LOVE YOU"). M hade åkt hem på lunchen och ställt dem där, för han visste att vi skulle vara ute ett par timmar. Jag blev så glad så det kom ett par tårar, men hur är det att jämföra med ett e-kort???? Jag rusade till Konsum och inhandlade lite mat och tokstressade sedan ihop en härlig middag till honom (vägen till mannens hjärta går genom magen...) En sån super-flickvän som jag är, så åkte jag sedan till vår studiecirkel, men jag tror att M och H hade en mysig kväll tillsammans! Tack darling för rosorna, I love you too!

// Ha en bra kväll!
Kram Susanne

image269

 

Kommentarer
Postat av: Tesa

Gratulerar till era 11 år. I juli är det dax för oss att fira 11 år. Vabbar idag för stora S är sjuk.

2008-03-11 @ 13:36:50
URL: http://www.tesapysslar.blogg.se
Postat av: Jessica

Grattis på 11-årsdagen i efterskott!! Vi firar 11 år i september!! Komiskt, alla syskon med respektive har varit tillsammans lika länge..
*KRAM*

2008-03-12 @ 11:27:33
URL: http://familjibusterud.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0