PAY IT FORWARD...

PAY IT FORWARD:
"I will send a handmade gift to the first 3 people who leave a comment on my blog requesting to join this PIF exchange. I don´t know what that gift will be yet and you may not receive it tomorrow or next week, but you will receive it within 365 days, that is my promise! The only thing you have to do in return is pay it forward by making the same promise on your blog."

En hemgjord present från mig kommer alltså dyka upp i din brevlåda om du är en av de tre första som lämnar en kommentar till detta inlägget. Jag i min tur är lovad (tror jag) present från http://www.nogg.se/blogg.asp?idHomepage=53594
Det som du åtar dig att göra är att lägga ut samma text på din blogg och sen skicka tre presenter vidare till de som kommenterar det inlägget osv...

// Lycka till!
Susanne

Kommentarer
Postat av: Brillan

Hejsan svejsan! jag vill vara först att kommentera... Men jag har ingen blogg att föra det vidare på (omodernt va?) Vilken man du har, de rosorna var fantastiska!!!

2008-03-14 @ 07:41:07
Postat av: Jolin

Hihi!
Jag skriver ett inlägg till dig här, har ju redan dragit mitt strå till stacken!
Presenter mottages alltid...eller hur?!

2008-03-17 @ 11:11:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0