jaha ja...

Nu blir jag så trött, hade precis skrivit ett långt inlägg..... då bryter internetuppkopplingen och jag möts av ett tomt fönster. Bara att börja om...

Vab idag och i morgon... Var på VSSS igår kväll, det var utmaningskväll och årsmöte. Jag, mamma och H åkte dit och efter ett tag började H klaga på att han hade ont i magen, normalt sett brukar det va en fis på tvären, men icke idag! Bytte 2 "rejäla" blöjor och sen drog vi hemåt, utan att gå in mer i detalj så konstaterar vi bara att vi behöver va hemma =(

Förresten, ni som ännu inte är medlemmar; bli medlem i VSSS! Det är ett härlig gäng som träffas varje onsdag (inget tvång att alltid vara med då), vi har en lokal på Orrholmen där vi pysslar, fikar, lär känna varann och har det allmänt gôr-trevligt =) För 200 spänn/år i medlemsavgift får du tillgång till dessa träffar, månadsbrev med olika erbjudanden, olika utmaningar (med material), man får inspiration och även hjälp om man vill. Föreningen ordnar olika saker under året, kan vara vuxen/barn-träff, scrap-mara och mycket mer! Så släng iväg ett mail till styrelsen och bli medlem!!

Jag och H ska försöka underhålla oss de här dagarna, fast helst hade jag velat gå ut med honom. Men gör jag det så ser jag det framför mig; i panik måste jag dra av honom overall/underställ/kängor m.m. för att jag MÅSTE byta blöja fortare än kvickt.... Skulle inte tro att jag utsätter oss för detta =) Så jag tänkte att vi ska göra pärlplattor och göra handavtryck, om han vill alltså! På dagis total-vägrar han att göra handavtryck, och han är den enda som de inte har ett avtryck av, en bestämd ung man =)

Dagens samtal:
Vi ska byta blöja (igen):
H: "mamma!?"
Jag: "jaa, vad är det?"
H viskar i mitt öra: "Jag älskar dig mamma!"

Att jag inte började gråta..... Han är 2,5 år och bara så ni vet: Jag älskar dig H!!!

// Ha en underbar dag alla!
Kram Susanne

Kommentarer
Postat av: Ulle

Guud va sött sagt av H..

På tal om handavtryck så ser jag att jag fortfarande har din fingerfärg hemma som jag lånat skäms.

Jag skall obedelbart bums lämna dem åter.

Ha det bra. Kram

2009-02-19 @ 22:43:27
Postat av: Jessica

Sötis!

Hoppas det blir en fräschare dag idag för er därhemma! En på jobbet var magsjuk idag.. Blää, börjar nästan må illa... =/

Vi ses/hörs i helga! Kram

2009-02-20 @ 08:40:08
URL: http://familjibusterud.blogg.se/
Postat av: Christina

Grattis till vinst en av alfabette. Hoppas det kommer som ett litet ljus i vardagen

GRATTIS

2009-02-22 @ 02:35:35
URL: http://stinaslillakrypin.blogspot.com/
Postat av: Karin

Kolla i min blogg ;-)

2009-02-22 @ 15:49:08
Postat av: Karin B

Det var jag som skrev inlägget ovan :-D

2009-02-22 @ 15:50:03
URL: http://blogg.brandin.info

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0