Är det bröllops-år i år?

Jag har inte varit så duktig på att skriva här i bloggen på senaste, men jag ska skärpa mig. Therese är ju flitig i alla fall =)
Under sommaren har vi knappt haft någon semester, så det har inte funnits så mycket tid till att scrappa. Jag har ju en 1-åring att ta hand om också, han är inte så sugen på att mamma ska sitta i hobbyrummet (nån som förstår vad jag menar?)
För att prata om scrappandet; är det inte ovanligt många som gifter sig i år? Jag har fått beställning på 4 kort under 1 månad...
Igår var jag på stan och köpte akvarellpennor, de var ju jättebra att färglägga stämplar med. Bara att fylla i och pensla på med vatten, blev lika bra som twinklings tycker jag. Satt hemma hos vår andra scrap-syster (B-I) igår kväll, vi pysslade som bara den och mitt 4:e bröllopskort är snart klart. Bilden kommer snart och jag blev såååå nöjd med framsidan (köpte ju flourish hos Anna i lördags).
Medlem har man ju blivit också; Värmlands Scrap o Stämpelsällskap. Ni som har detta som hobby borde bli medlemmar snarast, de kommer nog att hitta på en massa skoj!
Nedan följer ett beställningskort:

Ha det gott // Susanne

FRAMSIDAN
image49

INSIDAN
image50

BAKSIDAN
image51

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0