Nya skapelser

Min svärmor fyller 80 år i slutet på september, så här blev grattiskortet.//Therese
image54
Min svägerska fyller 50 år och hennes kort blev så här (stämplar fr Anna´s kollektion)

image55
Ett beställningskort till en arbetskompis vars syster fyller 50 år (stämpel fr Anna´s kollektion)
image56
Ett grattiskort där magnoliastämpeln och svirlarna är stämpade på krympplast.
Och tack Malin Z för lånet av stämplarna (igelkott, meddelande och gratulationer)
image57
Denna etikett blev till på Anna´s 1-år jubileum

image59
2 småkort av spill.
image60

Var bara tvungen att ta kort på mina jordgubbar som jag gjort av filttyg och pärlor.
Känner att jag har lite flyt nu när det gäller att pyssla:-)
image61
Många kramar från Therese

Kommentarer
Postat av: Marja

Verkligen flyyyyt!! Gud så mycke snyggt du gjort!!!
Gillar ALLT!!
~Marja~

2007-08-30 @ 11:39:50
URL: http://marjas.blogg.se/
Postat av: Mojka3

Ja, du har verkligen pysselflyt nu!
Jättemycket fint! Jordgubbarna är ju bara helt underbara!

2007-08-30 @ 12:10:29
Postat av: Marianne(marsipan)

Oj, vilka fina kort och med dom nya stämplarna också. Jordgubbarna var ju jättefina!!!!

2007-08-30 @ 16:03:05
Postat av: Busan


Jag är grymt impad, särskillt av kortet med fotohörnen och rosenknopparna.
//Busan, kollega med Tina :)

2007-08-30 @ 20:23:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0