GOTT NYTT ÅR!

Hoppas att er jul har varit mysig och härlig!?
Vår jul har varit perfekt, ganska lugn och en massa god mat och fina julklappar  =)
På självaste julafton bestämde oss våran lille kille att ta sina 5 första steg, mitt framför ögonen på mamma och pappa, H traskade på medan jag grät.... hi hi hi
Det blev inga fler steg just den dagen, men igår tog han en massa stapplande steg framför morfar, vad stor lill-killen blev direkt...
Igår passade jag även på att nästan bli av med toppen av pekfingret =0 Slant med en kniv (när jag gjorde nåt hel-klantigt som jag inte tänker berätta för er...) och körde ner den tvärs över pekfingret, jag lyckades även att göra några rispor i 2 fingrar till. Jobbade igår kväll, och jag såg ut som jag har vart i en köttkvarn och vänt, stort förband på pekfingret och plåster på de andra 2. ooops!
Nu ska vi åka och fira mamm/mormor som fyller 55 år, GRATTIS MOR!

Jag vill önska er ett riktigt gott nytt år! Tack för 2007 och vi ses 2008!

Sköt om er alla, inte för mycket bubbel!!!
// Kram Susanne

image228

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0