Äntligen har det lossnat!

En kompis bad mig göra ett kort till en kille som fyllde 30, så nu lossnade inspirations-spärren =)
Det blev ett ganska enkelt kort som jag ändå blev nöjd med.
Annars så funderar jag lite på hur syrran har det när de nu närmar sig Skåne/Småland... Husvagn, 2 barn och den mängden av regn som har fallit där nere, hoppas verkligen att det torkar upp annars måste det kännas bortkastat om hela familjen tvingas sitta och titta på varann i husvagnen i några veckor!?
Nej då, det blir nog fint väder när de kommer dit =) (hoppas vi)
Jag och vår andra syster ska sätta oss tillsammans en dag och göra varsitt bröllopskort. Ibland är det lättare att finn inspiration om vi är fler. Några gånger i månaden är vi några som brukar träffas,
det är himla trevligt + att man kan tjuvkika på varandras alster och spinna vidare på det!
Ha det gott!
// Kram Susanne

image15

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0