Gör om och gör rätt...

Nu har vi flyttat GÄSTBOKEN igen... Passade inget bra under "kategorier", så nu ligger den under "länkar" istället. Man får nog göra om flera gånger när man är nybörjare =)
Pratade med storasyster häromdagen och visst, de hade haft en hel del regn på sig under de första dagarna. De hade fått bygga sandvallar runt förtältet till husvagnen, för att inte drunkna... Känns som en sådär bra början på en nästan 1 månad lång campingsemester =o
Idag tänkte jag påbörja en skylt som ska hängas på dörren till mitt hobbyrum.
En sån där hotellskylt (stör ej) fast det ska stå "Stör ej, jag scrappar!" Undrar om sambon tycker det är kul!?
Nu gråter min lilla prins, men ha det gott alla, tills vi hörs igen!
// Kram Susanne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0