Pyssel som pyssel...

Scrapbooking i all ära... men det är kul att få ideér som man förverkligar till hemmet också! =)
Köpte idag en limträ-skiva på Bygg-Max, (där får man inte handla allt för sambon, för allt billigt är inte bra, men skivan var helt ok i alla fall) som jag ikväll har målat. Ihop med ett par snygga metallkonsoller från Indiska ska detta bli en vit och fin hylla till vår hall. Jag ser framför mig hur jag vill ha hallen, men vi får väl se om det verkligen blir så som det ser ut i mitt huvud. Sen har jag tänkt att ställa en snygg lampa, nån snygg skål/vas med färska blommor i på hyllan och snygga ramar med foton på väggen ovanför, allt ska ju gå i vitt. Det känns fräscht att mötas av en sån hall! Nu har det gått nästan 2 timmar, och jag kan måla en 2:a gång på hyllan, så jag måste gå och göra det!
Have an ice day! // Kram Susanne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0