Dags igen... utan mig =(

Har inte uppdaterat så mycket nu, men jag har varit sjuk... Först blev jag jätte-förkyld och kunde därför inte vara med på förra cirkeln. Jag hade verkligen sett fram emot träffen igår, men vaknade igår morse och mådde jättekonstigt, illamående, orkeslös, magvärk o allmänt dåsig. Gick ändå till B-I och fick lunch, men hon och J märkte nog att jag var dålig, jag var nog lite låg =)
Fick tyvärr meddela att jag inte kunde följa med på träffen, för nåt inom mig sa att jag inte skulle klarat det; sov på golvet i min sons rum, under tiden som han lekte runt benen på mig (ooops) Men vad gör man?
Jag tror att en räksallad är boven i dramat, för sambon kom hem efter jobbet och var lika dåsig han =o
Hoppas ni alla hade det bra i alla fall!?
Tack Katarina och Madde för fikat! (vi hade nog räknat fel med "fika-gångerna")

// Kram Susanne
Här kommer i alla fall bilder från träffen den 19/11:

  
  
  
  

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka fina kort ni har gjort. Kul :-)
Krya på dig lill-syrran.
Kram

2007-11-21 @ 09:45:05
URL: http://www.tesapysslar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0