Det går runt i cirklar....

Hej i snöyran!

Igår var det studiecirkel igen, men jag kunde inte vara med på grund av kraftig förkylning, det var trist att jag inte orkade! Jag hoppas att ni hade trevligt, ni som kom!? På grund av detta fick jag ju heller inga bilder tagna, men www.tesapysslar.blogg.se  har lagt bilder på sin fina pepparkaks-burk som hon gjorde!
Nu är klockan mycket, och jag ska rensa snoken, så man kan få sova i natt.... (förresten, kan man utnyttja dagmammor när mamma är sjuk, även om man inte har dagmamma normalt sett?)  hi hi hi

Kram i vinteryran
// Susanne

En bild på hur jag ser ut:
image193

Kommentarer
Postat av: Ulle

Krya på dig & tack för lånet av stansen och stämplarna i måndags.
Syns nästa vecka :)
Kram

2007-11-14 @ 07:39:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0