Cirkel igen och ytterligare askar...

Hej hej!
Igår hade vi vår 4:e träff med studiecirkeln och det är sååå trevligt!
Alla är verkligen jätteduktiga,
och det trodde de inte att de var innan vi började :-O
Fikat var som vanligt jättegott, tack Emma!
Idag har jag och lillen kollat runt på Plantagen, vi ska nämligen anlägga
gräsmatta här hemma...
det är inte lite jobb det! (olycklig känsla) Men som tur är, är våran lerblandade
matjord jättebra att så gräs i! (lycklig känsla)
Nu ska jag lägga upp lite bilder och sedan ta natten, i morgon blir ju en lång dag
eftersom vi ska på sopp-lunch och Öppna Förskolan! =) Stackars den som försöker ta bort
onsdagar för mig, när vi slitna mammor äntligen får ett mål mat lagat till oss!
Ha det jättebra!
// Kram Susanne

Bilder från träffen den 15 oktober, längst ner är mina askar som jag gjorde
(efteråt hade jag stickles på asken med "flammor" på.)
  
  
  
 

Kommentarer
Postat av: Tesa

Jättefina saker ni gjorde igår. Tyvärr kunde jag inte komma som ni märkte. :-)

2007-10-17 @ 09:27:46
URL: http://www.tesapysslar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0