Glitter är fint! =)

Var på Panduro ikväll, de hade inspirationskväll och 20% rabatt på allt i butiken. Jag fick inte med mig mycket, men lite enfärgat papper, "Pearl Touch" och dekorgummi i alla fall. Dekorgummit har jag använt och stansat ut "50 år" med på kortet nedan, det blir en härlig effekt och mer "levande".
Jag ser fram emot måndagen, då jag ska sätta mina "medsystrar" på prov, de får en utmaning där de ska göra en LO med enbart svart, vitt och rött. Jättefina färger att jobba med, så det blir nog inga som helst problem!

Fick återigen en beställning på ett 50-årskort. Det är mycket härligt, silvrigt glitter på kortet, som tyvärr inte syns på bilden. (jag vill ha en ny kamera)

Ha det gott så länge!
// Kram Susanne



Kommentarer
Postat av: Pickles/TesaB

Härligt kort! Glitter lyser verkligen upp tillvaron!

2007-10-05 @ 14:45:28
URL: http://tesasscrap.blogspot.com/
Postat av: gullefjun

vilken rolig ide att stansa ut i dekorgummi! Har en bunt i olka färger som bara legat bortglömda i flera år, ska genast plocka fram dem.. 50-åringen kommer bli jätteglad för sitt fina födelsedagskort!

2007-10-07 @ 00:11:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0