Ikväll är det cirkel igen!

Hej alla glada! I lördags var jag riktigt glad, Scrap o Stämpel-mässa i Karlstad =)
Jag och mamma var där, och det var riktigt jobbigt att komma in i lokalen, för jag visste inte vart jag skulle titta...
Det blev i stort sett bara stämplar, och 1 förpackning brads. (jag måste ge mig med pappers-shoppandet, så jag tittade inte ens åt ett papper)
Jag ska ladda upp bilder på de stämplarna jag köpte lite senare, men jag blev helnöjd!
Lotter tog vi också!!! Jag vann 1 burk embossingpulver och en "paper-distresser" (en mojäng som man ruggar upp pappers-kanter med) Jätteglad blev jag för detta.... men mamma vann en alldeles underbar "Tote-Ally", en jättefin Scrap-väska som jag tror kostar runt 400kr. Där försvann min STORA glädje för mina SMÅ vinster, men kul för mamma!
Ikväll är det cirkel igen och då ska vi göra "pås-kort", så ni som känner er träffade; glöm inte foton!
Ha det bra så länge!
// Kram Susanne
TOTE-ALLY

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Åh det var ni som vann den:-)
Det var jag som stod brevid, och vann den lilla väskan *ler* Vad Roligt för din mamma!

2007-11-15 @ 14:09:54
URL: http://koysdagar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0