Nedräkning...

Vilken härlig höst-söndag det har varit idag =)
Jag och lillen startade dagen med en tipspromenad, som anordnas varje söndag under hösten/vintern. Dit gick vi tillsammans med B-I och lillan. Härligt att starta dagen med 2,5 km skogspromenad, trevligt sällskap och lite allmänbildande frågor. (vi avslutade det hela med grillad korv, mums!!)
Hemma igen så matade jag lillen, sen fick han lägga sig och vila tillsammans med pappan.
(där ligger de fortfarande i skrivande stund).
När de slappade passade jag på att plantera ett äppelträd, som sonen fick i doppresent i december,
ooops, undrar om det blir äpplen på det!? Lunchen fick jag njuta av alldeles själv + en ensam stund vid datorn. Ibland är livet toppen!! =)



Nu undrar jag om alla scrap-systrar är beredda på morgondagen?! Första utmaningen stundar,
ni har väl plockat fram foton + allt rött/vitt/svart ni har?! Skämt åsido, det kommer att bli gôrbra!! Vi ses då!
Ha det bra alla andra!
// Kram Susanne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0