Vi har kul på cirkeln!

Hej igen!
Nu har vi haft ytterligare en träff med cirkeln, det är riktigt, riktigt trevligt! Ni som aldrig har provat det; GÖR DET! (nya tidens sy-junta) Jag tror att alla mina medlemmar tycker lika som mig, de flesta är relativt nyblivna morsor som verkligen behöver komma bort nån timme i veckan, och det här passade perfekt! Tack alla för att ni gör våra träffar så trevliga!
Igår började vi alla att göra pås-kort, men vi fortsätter på samma tema nästa vecka, eftersom det tar ett tag innan man kommer underfund med vad man vill göra, och sen tar det ett tag innan man får ihop allt man har tänkt. =)
Tack Jolin för fikat! (bra tänkt med frukt, förlåt att jag förstörde det med jätte-Toblerone)
// Ta hand om varann, kram Susanne
Bilder från träffen den 29/10:

   
   
 
   Therese gjorde nästan klart sitt kort

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0