Bumpad

Jag har blivit bumpad!
Imorse när jag öppnade mailen låg där ett meddelande från Marja.  "Du är omnämnd" Kryptiskt...Nyfiken som få slängde jag mig in på hennes sida och där står det så här:

TESA (Therese)

Hon är en GLAD och POSITIV person som inspirerar mej med sin härliga kort! Man blir glad av att kika in på hennes sida och titta på hennes alster!!
Theres blogg hittar du här http://systrarnasister.blogg.se/
Även jag utmanar henne att skicka vidare denna utmärkelse samt skicka ett kort till valfri person, bara för att.....


Kortet kommer jag skicka till en som behöver uppmuntran på livets hårda stig...

Blog Image
Nu ska jag bara fundera ut vem jag ska "omnämna"/Therese

Kommentarer
Postat av: Susanne

Oj då! Vad kul! Detta moderna sätt att visa upp sig ger utdelning ibland =) Kul att just du blev bumpad, för du är jätteduktig! Finns det bättre sätt att börja veckan?
Puss o kram

2007-09-10 @ 10:47:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0